ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA

ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA
TIKLA VE HEMEN SOHBETE BAŞLA

sevişme sahneleri

sevişme sahneleri amcama verdim izle
merhabalar ben antalya manavgat'tan 29 yaşında alımlı bir bayanım benimde başımdan geçen bir aşk hikayem var kısa bir süre önce ayrıldığım eşimi aldattım eşimin arkadaşı murat bize her geldiğinde bana manalı manalı bakıyordu günler geçtikçe benimde ona olan ilgim artmıştı bir akşam üzeri eşim şirketten geç geliceğini söyledi muratta tesadüfen o akşam eşimi sormak için bize geldi kapı çaldığında murat karşımda idi benim üzerimde ince ve alev kırmızısı geceliğim vardı eşimi soran murat beni baştan aşağıya süzdü benimde o an sanki içimde fırtınalar koptu muratı içeri davet ettim muratta benim ağzımdan dökülen daveti beklermiş gibi içeri girdi oturduk bi ara bende artık muaratı istemeye başlamıştım çünki çok kibardı beni etkiliyordu konuşmaları ile beni tahrik ediyordu karşı koltukta oturan muratın yanına geçtim ve konular artık cinselliğe dökülmeye başladı bi ara başımı çevirdim tekrar murata dönünce murat dudaklarıma yapıştı elini bacaklarımda gezdiriyordu ben çok zevk alıyordum beni yavaş ve nazikçe soyuyordu ikimizde sanki aç ve susus gibiydik geç saatlere kadar ilşki devam etti muratın artık gitmesi lazımdı çünki eşim gelmek üzereidi bu ilişki 2 ay kadar devam etti muratın yine bize geldiği gün ilişkimizi yaşarken eşim geldi bagırdı çagırdı ve o gün boşanmaya karar verdik şimdi muratla beraberim birlikteliğimiz devam ediyor.
ilginç bir anım daha olursa sizlerle tekrar paylaşmak isterim site yöneticisine (ayça) teşekkür ederim.

0 yorum: