ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA

ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA
TIKLA VE HEMEN SOHBETE BAŞLA

eroti4ni igri

eroti4ni igri erotik film izle


merhaba ben yurt dışında yaşayan gurbetciyim adım s.... benimde başımdan geçen ilginç bir aşk hikayem var.
bunda 6 yıl önce ben liseye giderken yakışıklı bir erkek arkadaşım vardı beni tanıştıran ise onun kız kardeşi oldu benimde en yakın arkadaşımdı tanışmamızdan 2 gün sonra beni çalıştığı oetle çağırdı bende reddetmeden kabul ettim çünki çok yakışıklı idi karşı koymam mümkün değildi otele girdim ve beni bekliyordu beraber lobiye geçtik birer içki aldık biraz kafamız mayhoşlaştıktan sonra beni katları gezdirmek için yukarı çıkmaya davet etti ben anlamıştım bana karşı içinde bir arzu ve istek vardı zaten bende ona karşı boşdeğildim katları gezdik en son beni çamaşırhaneye indirdi çamaşırhanenin kuytu köşesine geldiğimizde birden dudaklarıma sarıldı ve o an bütün vücudumu ateş sardı ikimizde çılgına dönmüştük çünki o beni bende onu arzuluyordum eli bacaklarımda ve vücudumun diğer yerlerinde gezindikçe ben içimden çığlıklar atıyordum ve artık içeri girme vakti gelmişti ve girdi içime inen sıcak bir şeyler vardı ben o an dahada ateşlenip arkadaşımın dudağını ısırmışım ve kanatmışım ben çoştukça sesimdaha çok çıkıyordu hiç farkında degildik bir anda müdür denetleme esnasında bizi gördü ve arkadaşıma bağırdı o günden sonra işinden oldu ama bizim aşkımız 1 yıl kadar sürdü ve her anı bana bir anı kaldı yazıma ilgi odağı olduğunuz için teşekkürler...

0 yorum: