ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA

ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA
TIKLA VE HEMEN SOHBETE BAŞLA

erotizim filimleri türkçe dublaj

BEN BİR BAYAN OLARAK EROTİZİM FİLİMLERİNE BAYILIYORUM BUNLARDAN BİRİDE BU SİTEDE
merhabalar ben bursada yaşayan 1,60 boyunda kumral 60 kiloda alımli bir bayanım benim hikayem ise daha önceleri yaşadığım yer olan gaziantepte geçti benim ufak bir işletmem vardı devamlı müşterilerimden olan hasan bir gün bana benden hoşlandığını söyledi benim tepkim çok büyüktü hasan 1 yada 2 hafta dükkana dahi ugramadı ama ben onun boşluğunu hissetmeye başlamıştım sanki benim hayatımda hep varmış gibiydi ve beni terk etmiş gibi geliyordu bana tesadüfen hasanla karşılaştık neden dükkana gelmediğini sordum ve benden utandığını söyledi bende bana söylediğini unuttum dedim sen gel kapım sana açık dedim hasanda cesaret almış olacakki akşama geldi bende o arada dükkanı kapatıyordum içeri girdi biraz lafladık ve bende hasana karşı bir cinsel duygu oluştu hasana kahve yaptım işyerimdeki koltuğa oturduk ben hasana iyice sokuldum istediğimi ona belli ettim ama hasanın cesareti iyice kırılmıştı daha sonra olacak gibi degil dedim ve hasanın dudaklarına yapıştım öpmeye başladım hasanın cesaretide yerine geldi oda karşılık vermeye başladı beni öpüyor ve okşuyordu koltuga uzandım dilimi o kadar güzel kullanıyorduki bir anda çığlığı bastım ve hasanda benimle birlikte coştu hızlanmasını söyledim hızlandı hızlandı oda artık kendini kaybetmişti sabaha kadar bu böyle devam etti hasan da bende kalktığımızda üzerimizi giyinip hasan evinin yolunu tuttu ben ise dükkanımım başına geçtim bu ilişki sadece bikere yaşandı ve bitti benim hikayemde bu kadar herşey için teşekkür ederim..

0 yorum: