ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA

ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA
TIKLA VE HEMEN SOHBETE BAŞLA

sexomatik videoları izle

İNTERNET ALEMİNİN YENİ ADRESİ SEXOMATİK VİDEOLARI İZLE
merhabalar ben konyada yaşayan bekar bir bayanım yaşım 19 ben daha önce yaşadığım bir anımı paylaşacağım sizinle erkek arkadaşımla bir parkta tanıştım parkati klasik bakışmalar bana yaklaşımı arkadaşlık teklifi derken ilşkimiz başladı beni bir gün okuldan aldı ve beni daha sonra evine götürüp alesiyle tanıştıracağını söyledi bende kabul ettim eve girdiğimde evde kimse yoktu nerdeler dedim birazdan geliceklerini söyledi beni içeri odasına götürdü biraz konuştuk bana bişeyler ikram etti daha sonra eteğimöin altından elini sokmaya çalıuştı ben izin vermedim bir anda sinirlendi bana bağırmaya başladı 5 dakka sonra siniri yatışınca eteğimin altına elini tekrar soktu bende ona karşı koymadım elini kilodumun içine kadar soktu ve benim altım bir anda ıslandı bende artık zevkin doruğuna çıkmaya başlamıştım okul kıyafetim üzerimdeydi çıkarmadan fantezi yapıyordu gögüslerimi okşuyor beni iyice çıldırtıyordu daha sonra üzerine geçmemi söyledi bende onun dediklerini uyguluyordum sanki onun bir anda robotu olmuştum üzerine çıkınca sürtünme yoluyla birbirimizi tatmin etmeye çalışıyorduk beni bir anda yatırdı bacaklarımı omuzuna attı ve beni zorlamaya başladı bende acı çekiyordum ama o hala ısararla abanıyordu ve bir an acılar içinde içimde birşey hissettim ve içeri girmişi o kayganlıkla bir anda kaçı verdi bir anda kanlar içinde kaldım ma herşey olup bitmişti ikimizde o anda çok korkmuştuk ama bu ilşki bir kaç ay devam etti sonunda bitti ben ise hala o yaşadığımın bir hata olduğunu düşünmekten kendimi alamaz oldum şimdi ailemin yüzüne bile bakamıyorum bunu sizinle paylaştığım içinde bir an olsun içimi dökmüş oldum ve rahatladım..

0 yorum: