ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA

ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA
TIKLA VE HEMEN SOHBETE BAŞLA

amcama verdim çok canım acıdı ama

Amcama verdim canım çok acıdı ama

.

ben 21 yaşında alımlı bi bayanım birgün evde yalnız kalmıştım aynı binada oturduğumuz amcam oda sıkılmış ve bizim kata çıkmıştı kapı çaldı baktım amcam ve içeri aldım amcamla biraz muhabbeten sonra internetin başına geçtik internette gezinirken bi ara .. sitesinin içinde bulduk kendimizi bende ... yı çok merak eden birisiydim amcamla oturup izlemeye başladık birden amcamın elinin bacaklarımda gezdiğini hissettim bende karşı çıkamıyordum çünki çok hoşuma gidiyordu artık tapuları yavaş yavaş yıkıyorduk eteğimi indirde ve elini gezdirmeye daha sonra deliler gibi sevişmeye başladık ben daha bakireydim ama istiyordum amcamla bir anda çırılçıplak kaldık çölde suya hasret kalmış gibiydim amcamı okşuyordum amcam yere yattı ve bende üstüne yavaşça oturmaya çalışıyordum canım acıyordu ama çok hoşuma gidiyordu bir anda o zevkle hızlıca içime kaçan bişey hissettim ve artık bende kadın olmuştum ilerleyen günlerde bu kaçamak ilişkimiz devam etti çok mutluyum ama bazende iyimi yapıyorum yoksa kötümü diye düşünüyorum
amcap

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bnde abime verdim

Adsız dedi ki...

Yalanınızı skm götverenler :D