ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA

ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA
TIKLA VE HEMEN SOHBETE BAŞLA

erotik videolar izle

EROTİK VİDEOLAR İÇİN KAMERA KARŞISINA ÇIKTI AMCASINA VERDİ

MERHABA BEN SILA:
Herkes bir anısını yazmış sevgili arkadaşım ayça banada rica etti bende yazim dedim.
Benim fırat adında bir arkadaşım vardı ama normal bir arkadaş şekli idi aramızda duygusal bağ olarak hiç bir şey yoktu bir gün bana bir bakış attı benim sanki o zamana kadar böle bir bakışla karşılaşmamış gibi oldum bir anda bu bakışla aramızda duygusal bir bağ oluştu haftalar birbirini kovaladı ve o gün yani onun olduğum gün unutmadığım bir çarşamba idi beraber okulun bahçesinde dolaşırken beni okulun kalerüfer dairesine kovaladı gerçi bende oraya kaçmak için elimden geleni yaptım bene o anda bir buse kondurdu o buseyle kendimden geçtim ve 10 dk içinde ikimizde çırıl çıplak kaldık beni seviyor okşuyor du bende karşılık veriyordum hal böyle oluncada duvarı yıkmak dahada kolaylaşıyordu ve benim bir çığlığımla herşey oldu ve bu ilişki aylarca devam etti o benim ikl erkeğimdi onu da bu özel sayfada paylaşamak istedim çünki ayça arkadaşımda gerçekten çok özel bir bayan neyse konumuzu dağıtmadan birgün bu ilişkinin daha yürümeyeceğini bana yine o kibar diliyle anlattı ona yok diyemiyordum hiç bir konuda çünki onu kırmak istemiyordum işin sonunda ayrılık olsa bile ve ayrıldık bende şimdi başka erkek arkadaşlar bulup onlarla vakit geçiriyorum.
siten çok güzel olmuş arkadaşım sevgilerle ayça'ya....

0 yorum: