ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA

ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA
TIKLA VE HEMEN SOHBETE BAŞLA

sex2d1z süper videolar

sex2d1z amcama verdim süper videolar




ben edirneden alımlı bir bayanım birgün internet sitesinde gezinirken bu siteyi gördüm ve ayça hanıma ulaşıp ona birde ben bir anı yazayım dedim bunda 4 yıl öncesine kadar bi

r erkek arkadaşım vardı biz birbirimize sex bağlamında çok bağlıydık çünki o benim bende onun istediği herşeyi yapardık 69 pozizyonu falan gibi sevişirken hiçbir engel tanımazdık benim hoşuma gideni o yapar onun hoşuna gideni ise ben yapardım benim öpülmedik sulanmadık yerimi bırakmazdı çünki ağzı dili çok iyi iş yapıyordu elleri o kadar kibardiki beni okşarken bile boşaltıyordu hayatımın keşke ilk erkeği o olsa diye düşünüyordum ama ondan önceleride olmuştu tabi şimdi ise bir tane erkek arkadaşım daha var ama onun yerini tutmuyor.erkeğin okşaması bayanın istğini yerine getirmesi çok önemli odun gibi durmakla hiçbirşey olmaz mesela şimdiki erkek arkadaşım gibi tabi bayanda boş olmamalı onunda erkeğine sahip çıkıp her yönden onu mutlu etmesi lazım lastik bir bebek gibi boş boş bakmamalı yada durmamalı bende böyle bir düşünce paylaşayım istedim sizinle ilginize teşekkürler..

0 yorum: