ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA

ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA
TIKLA VE HEMEN SOHBETE BAŞLA

japon kızlar

japon kızların erotik videolarını izle
merhaba ben istanbuldan n....an benimde başımdan geçmiş bir anım var öncelikle siteniz gerçekten çok güzel daha önceleri yani bekarken bir erkek arkadaşım vardı onunla bir alış veriş merkezinde tanıştık bakışmalar derken konuşmaya kadar geldik ve günler birbirini kovalarken beni gezmeye çağırdı o gün havada çok güzeldi arabasıda vardı beni arabaya attığı gibi önlü bir ormana götürdü mangal yaktı birazda alkol almıştı mangalla birlikte alkolümüzüde içiyorduk daha sonra çocukluğumuz aklımıza geldi ve elim sende oyunu oynamaya başladık beni kovalıyordu ve sonunda yakaladı o an beni yere yatırdı üstümde daireler çizmeye başladı ben biraz çekingendim istemiyordum ama o gidip geldikçe benmimde hoşuma gitmeye başlamıştı daha sonra ellerini vücudumda gezdiriyordu artık ben tamamen kendimden geçmiştim elini kutuma attı ve parmaklarını kullanıyordu parmakları içeri girip çıktıkça ben inlemeye başlamıştım daha fazla dayanamadım bende onun sapına elimi soktum bende onu okşamaya başladım benim için ilk deneyimdi ysvaşça üzerimizi çıkarmaya başladık arada bir etrafımıza bakıyorduk gelen varmı diye üzerimizi çıkarınca beni üstüne çekti bende yüzeysel olarak sürtünüyordum by beni dahada heyecanlandırıyordu bi ara beni alta aldı ve içime girmeye çalışıyordu bacaklarım onun omuz kısmındaydı ve bende artık istiyordum ve artık girmesini söyledim oda yavaşça içeri giriyordu canım acıyordu ama bana hiç tatmadığım bir zevkide beraberinde getiriyordu ve olan oldu içeri girdi o rahatladı ben ise bir nevi rahatlamıştım aradan 4 gün geçtikten sonra bütün yılların acısını çıkarmıştım belki ilginçtir ama ondan sonra 2 defa daha birlikte olduk daha sonra ise evlenene kadar hiç kimseyle beraberlik yaşamadım.
AYÇA HANIMLA YENİ TANIŞTIM VE ONA BÖYLE BİR SİTE KURDUĞU İÇİN MİNNETTARIM ÇÜNKİ İÇİMİ DÖKTÜM..

0 yorum: