ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA

ANINDA SOHBET İÇİN TIKLA
TIKLA VE HEMEN SOHBETE BAŞLA

sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex

sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex

merhabalar ben istanbuldan göçmen bir bayanım benim ideolüm türk erkekleri nedenmi çünki yaklaşımları ve fantezileri son derece hızlı ve çekici daha önceleri bir türk erkeği ile birlikte oldum benim dilimden çok iyi anlıyordu beni hem sosyal yaşantımda hemde yatak yaşantımda çok mutlu ederdi bana dokunuşu beni okşayışı her şeyiyle tam benim erkeğimdi ama ayrıldık o evlendi ben ise hala bekarım işkimiz başlarken bir oyun olarak bakmıştım ama benim fantezilerimi sanki daha önceden biliyormuş gibiydi beni okşarken sert okşamaları çok hoşuma giderdi yada bana sarılırken sanki kemiklerimi kırarcasına sarılırdı ama bitti artı ryam sona ermişti ben ise şimdi o mutluluğu başka erkeklerde aramaya başladım eğer benimle tanışmak isteyen varsa ayça hanıma mail atabilirler..

0 yorum: